2018 PyeongChang Kış Olimpiyat Oyunları açılışına 100 gün kala Procter&Gamble, “Teşekkürler Anne” kampanyası kapsamında yayınladığı yeni reklam filminde önyargıları aşan sporcuların hikayelerine odaklanıyor.
Uluslararası Olimpiyat Oyunları global sponsoru Procter & Gamble, Olimpiyat sporcuları ve annelerini desteklediği “Teşekkürler Anne” kampanyasına yeni reklam filmiyle devam ediyor. Reklam filmi tüm dünyayı bir annenin gözünden görmeye davet ediyor. Gerçek sporcuların karşı karşıya kaldıkları zorlukların hikayesini annelerin gözünden yansıtan film, herkesi insanları ayıran farklılıklar yerine tüm insanlığın paylaştığı ortak özellikleri görmeye çağırıyor. Önyargılarla ve peşin hükümlerle mücadele eden herkesin tüm olumsuzluklara rağmen her zaman yanlarında olan çok güçlü bir destekçisi olmuştur; anneleri…
Filmde yer alan altı hikayede sporcuların, yarıştıkları alanlar kadar önyargılar konusunda da nasıl bir mücadele verdikleri anlatılıyor. Hikayeler arasında kadın olmanın rekabet etmemek anlamına geldiği bir kültürden gelen kız çocuğu, ailesinin maddi olarak karşılayamadığı malzemeleri gerektiren spor dalında yarışmayı hayal eden bir erkek çocuğu ve farklı ırklardan, dinlerden ve cinsel yönelimlerden çocuklar yer alıyor. Başkaları nasıl görürse görsün, çocuğunun potansiyelini gören ve her zaman en büyük destekçisi olan annenin dönüştürücü gücü ön plana çıkarılıyor. Film aynı zamanda önyargıların, insanların potansiyellerini gerçekleştirmesini engellediğini ve bizleri bir araya getiren ortak yönleri görmeye ihtiyacımız olduğunu vurguluyor.
https://www.youtube.com/watch?v=W9vC2aqHfh8&feature=youtu.be
Reklamın künyesi:
Reklamveren: Procter&Gamble
Proje: “Annelerin Gözünden”
Ajans: Wieden & Kennedy Portland
Prodüksiyon: Epoch Films
Yönetmen: Alma Har’el
Kreatif Yönetmen: Susan Hoffman
Yazar: Kervins Chauvet
Sanat Yönetmeni: Patty Orlando
Müzik: Connie MILCK Lim
Soundtrack: P&G Love Over Bias