Barkley, Amazon Prime Day’de indirim yapmak yerine The Media Advantage kitabını 1 milyon dolara satışa çıkardığı bir kampanya başlattı. Peki bu kitap neden 1 milyon dolar?
Günümüzde sosyal medya platformları tüketiciye reklamlardan kaçış seçeneği olarak Premium fırsatını sunuyor. Yaygınlaşan bu seçenek giderek normal bir hal almaya başlarken pazarlamacılar ve reklamcılar markaları öne çıkarmanın arayışında. İşte tam bu noktada kitap, milyon dolarlık değer biçilen “Ücretli reklamların olmadığı bir dünyada bir marka ne yapmalı?” sorusunun yanıtlarını içeriyor.
The Media Advantage kitabının yazarı Jim Elms, Amerikan reklam ajansı IPG’de (Interpublic Group of Companies) Amazon’nun medya işlerini yönetmiş ve aynı zamanda Amazon Prime Day’in ilk küresel medya ajansı lideri olan Barkley’in katılım şefi olarak görev almış. Milyon dolarlık kitap, fişi çekilmiş karanlık bir reklam dünyasında pazarlamacılara yol gösterirken Elms kahve ve viskisiyle kitaba lekeler bırakmayı ihmal etmiyor.
Yayınlanan reklam kampanyasında kadife bir ipin arkasında mermer sütun üzerinde adeta bir sanat eseri gibi duran kitabın güvenlik lazerleri açılmadan önce dış ses neden dünyanın en değerli ciltsiz kitabı olduğunu açıklıyor.
Kitabın temiz kopyası Amazon’da 17,95 $ karşılığında mevcut.