600’ün üzerinde marka ve 20.000’den fazla ürün çeşidiyle, üyelik alt yapısıyla, müşterilerine hizmet veren Sachane, Temmuz ayında iş ortağı Kerastase’nin yenilenen Kerastase Elixir Ultime kampanyasını duyurdu.
Sachane, Türkiye’de ilk defa, outdoor, influencer marketing, AI ve CGI’ı bir araya getirerek yaptığı iletişimi, City’s AVM’de gerçekleştirdi. Türkiye’nin marka elçisi, model ve infleuncer’ı Yapay Zeka Seren Ay hesabı ile yapılan iletişimde, aynı zamanda CGI uygulaması yapıldı.
CGI teknolojisiyle Teşvikiye caddesinde ışıldayan Kerastase şişesi ile, yenilenen Kerastase Elixir Ultime tüketiciyle buluştu.
Her iki teknolojiyi kullanarak üretilen görseldeki kreatif idea sayesinde City’s AVM Kule Led ekranında yayınlanan reklamlar City&s AVM önünde kurulan Sachane-Kerastase standıyla entegre edildi. Digital proje fikri outdoor uygulamasıyla pekiştirildi.
20-21 Temmuz’da City’s AVM’de kurulan Sachane standından, AVM ziyaretçilerine, üyelik üzerinden saç analizi yapılarak, yüzde15 indirim kuponu ve ürün hediye edildi.
Kampanyanın Künyesi
Reklam: Sachane Kerastase Elixir Ultime
Reklamveren: Sachane
Reklam Ajansı: Digimind
Reklamveren Yetkilisi: Burcu Bilmen, Begüm Atılgan
Reklam Ajansı Yetkilisi: Özlem Çeşmeci, Seda Cem
Prodüksiyon Şirketi: Hope Medya
İnfluencer: Yapay Zeka Serenay
CGI Şirketi: Vid-Tasarım
Mecra: Digital