Samsung Electronics Türkiye, satış sonrası serviste yaşadığı gerçek hikayelerden uyarlanan 3 yeni filmi yayına aldı. “Mutluluk Bildirimi”, “Mutluluğun Rengi” ve “Mutluluğu Duymak” adlı filmler Samsung’un sunduğu kaliteli hizmetle tüketicilerin mutluluklarına nasıl ortak olduğunu anlatıyor.
Samsung Electronics Türkiye, serviste yaşanan gerçek hikayelerden uyarladığı 3 yeni filmi tüketicileriyle paylaştı. “Sizin yüzünüzdeki gülümseme, bizim yaptığımız her şeyin ötesinde” mottosuyla hareket eden marka “Mutluluk Bildirimi”, “Mutluluğu Duymak” ve “Mutluluğun Rengi” filmlerinde tüketicilerle arasında olan iletişimin önemini vurguluyor.
Mutluluk Bildirimi
İlk filmde, Hülya Teyze, Samsung Yetkili Servis’e giderek telefonunun bozulmuş olabileceğini söylüyor. Servis yetkilisi, sebebini sorduğunda Hülya Teyze, torununun akıllı telefonuna sosyal medya uygulaması kurduğunu fakat hiçbir etkileşimin gerçekleşmediğini belirtiyor. Sorunun hiçbir arkadaşını eklememiş olmasından kaynaklandığını fark eden yetkili, Hülya Teyze’yi mutlu görebilmek için tüm ekiple birlikte Hülya Teyze’ye arkadaşlık isteği gönderiyor ve bir de selfie çekerek sosyal medya uygulamasından paylaşıyor.
Mutluluğu Duymak
İkinci filmde, izlemek istediği çizgi filmi izleyemediğinden dolayı mutsuz olan küçük bir kız çocuğu görüyoruz. Eve gelen Samsung Servis, televizyonun tamir edilmesi için çalışırken bir yandan da küçük kızla sohbet etmek istiyor. İşitme engelli olduğu için annesinden yardım alan küçük kız, en sevdiği kanalın hangisi olduğunu işaret diliyle anlatıyor. Küçük kız sadece alt yazısı olduğu için izlemek istediği çizgi filmi ekranda görünce yüzü gülmeye başlıyor. Mutluluğu gözlerinden okunan küçük kız, filmin son sahnesinde de servis çalışanlarına camdan el sallayarak kendi ifadesiyle teşekkür ediyor.
Mutluluğun Rengi
Son filmde Seyit Amca çağrı merkezini arayarak, telefonunda kendisi tarafından çekilmemiş fotoğrafların olduğunu söylüyor. Çağrı merkezi yetkilisi, Seyit Amca’dan aldığı onay ile uzaktan Seyit Amca’nın telefonuna erişerek fotoğrafların saat 9’dan sonra çekildiği bilgisini veriyor. Seyit Amca o zaman aralığında kendisinin uyuduğunu belirtiyor. Bu sırada torunu yanına geliyor ve fotoğrafları dedesinin renk körlüğü nedeniyle bazı renkleri görememesinden dolayı, ona renkleri öğretmek amacıyla çektiğini söylüyor. Dedeyle torunun mutlu ifadeleri telefonun öteki ucundaki servis çalışanının da yüzünü güldürüyor.
Kampanyanın Künyesi:
Kampanya sahibi: Samsung Electronics Türkiye
Reklam Ajansı: Cheil Worldwide Türkiye
Yapım şirketi: Public Film
Yönetmen: Bertan Başaran