Happy People Project, Türk Eğitim Vakfı’nın Ramazan Bayramı’na yönelik “Onlar okumak istiyor, okutmak ister misin?” bağış kampanyasının reklam filmini hayata geçirdi. Tıp fakültesini kazanan kız kardeşinin okuması için, kendi okuduğu üniversiteyi dondurmak zorunda kalacak olan ablanın duygu yüklü konuşmasının aktarıldığı reklam filminde, Türk Eğitim Vakfı’na yapılacak bağışlarla eğitimde fırsat eşitliğinin her bir öğrenciye ulaşmasının mümkün olduğu vurgulanıyor.
Her yıl binlerce üniversite öğrencisi en temel ihtiyaçlarını karşılayamadığı için kazandığı üniversiteyi bırakmak zorunda kalıyor. Türk Eğitim Vakfının (TEV) Ramazan Bayramı’na yönelik reklam kampanyası Happy People Project imzası taşıyor. Abla ile kız kardeş arasında geçen ve ‘sen oku’ diyaloglarıyla duygulandıran reklam filminde “Ülkemizin başarılı gençleri okumak istiyor. Okutmak ister misin?” sorusuyla gençlerin okuması ve ülkemizin geleceği olması vurgusu yapılıyor.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: Türk Eğitim Vakfı
Reklamveren Temsilcileri: Banu Taşkın, Zeynep Canan Sülün, Ali Emre Yıldırım, Aslı Ceren Noyan, Şimal Sivrikaya
Reklam Ajansı: Happy People Project
Kurucu Ortaklar: Yaşar Akbaş, Orçun Onural
Genel Müdür: Pelin Börklüoğlu
CCO: Ergin Binyıldız
Genel Müdür Yardımcısı, Strateji: Özgün Özkalay
Strateji Direktörü: Nilüfer Özlem Akbaş
Marka ve İş Geliştirme Direktörü: Kerem Yalçın
Yaratıcı Ekip: Atilla Karabay, Setenay Özcan, Yiğit Ayvazoğlu, Gizay Samancı, Gökhan Önceltekin, Mert Sönmez, Mesut Yüksel, Şadi Akbudak, Tamer Kılıç, Sezgin Bulut
Müşteri İlişkileri: Gizem Sarıkaya, Nathalie Samur, Gözde Nur Akbaş, Şeyma Tekin, Durul Mıhcı
Ajans Prodüktörü: Kerem İlbeyli, Alev Cihan, Sevinç Öktem, Ali Çiçek, Tuna Aktaş
Prodüksiyon Şirketi: 2012
Yönetmen: Yücel Yolcu
Görüntü Yönetmeni: Ersin Gök
Post Prodüksiyon: ABT
Müzik: Packshot music by Welcome to the Jingle – Orijinal müzik “Kayıp Kozmonot” besteci/icracı: Evren Uysal, “C’est la Vie” albümünden kullanılmıştır.
Packshot müzik yapım: Welcome to the Jingle