Kilim Mobilya, farklı dekorasyon anlayışlarına hitap eden 2021 Koleksiyonu’nu yeni reklam kampanyasıyla duyurdu. Yeni reklam stratejisinde dekorasyon tercihlerindeki farklılıkların, insanların tarzını yansıtan en güzel ifade biçimlerinden biri olduğunu vurgulayan Kilim, “Senin Farkın Kendi Tarzın” sloganıyla kişisel taleplere verdiği öneme dikkat çekiyor.
Kilim Mobilya’nın “Senin Farkın Kendi Tarzın” sloganı doğrultusunda oluşturduğu yeni reklam stratejisinin temelinde bireysel farklılıkların, kişilerin özgün tarzlarını oluşturduğu düşüncesi yatıyor. Reklamda giyimden konuşma şekline, yeme-içme kültüründen tatil tercihlerine kadar birçok alanda kişiden kişiye değişiklik gösteren alışkanlıkların, tasarım konusunda da ön plana çıktığı vurgulanıyor. Bu düşünceden hareketle dekorasyon anlayışlarındaki farklılıkların, insanların kendi tarzlarını yansıttıkları en güzel ifade biçimlerinden biri olduğuna dikkat çekiliyor.
Reklam Künyesi
Reklam: Senin farkın, kendi tarzın.
Reklamveren: Kilim Mobilya
Reklamveren Yetkilisi: Dursun Özkan
Reklam Ajansı: A Port Group
Ajans Başkanı: Soner Erdoğan
Kreatif Direktör: Özer Yarımcalı
Kreatif Ekip: İhsan Çanakçı, Dursun Çavuş, Muharrem Demir
Müşteri İlişkileri: Berna Can
Stratejik Planlama: Argus Growth Agency – Emre Bağdat, Bora Alçı
Yapım Şirketi: A Port Production
Fotografçı: Emre Ogan
Mimar: Burcu Dülgeroğlu Yıldırım
Styling: Burcu Dülgeroğlu Yıldırım
Prodüksiyon Ekibi: Gürkan Akıncı, Çağdaş Yüksel
Yönetmen: Halil Sarı
Post Prodüksiyon: Berker Alperler, Zafer Sevimli
Medya Planlama: Mediarepublic
Jingle: Dr. Jingle Uluğ Aydeniz
PR Ajansı: Brandworks İletişim Danışmanlığı