Alışılmış güzellik standartların ötesinde bir kampanyaya imza atan Sephora, yeni filminde herkesi güzelliğin sınır tanımayan gücü ile tanışmaya ve bilinen güzellik kalıplarını yıkmaya davet ediyor.
Sephora, kalıpları yıkan güzellik vizyonunu anlatmak üzere harekete geçti. Marka, yeni global kampanyasında vurguladığı “The Unlimited Power of Beauty” motto’sunda “Kendi güzelliğinizin gücünü keşfedin ve ona kucak açın!” diyor. Yeni reklam filminde Sephora, güzellik olgusunun, bir standarda, bedene veya filtreye ihtiyacı olmadan, gücümüzü ve özgüvenimizi ortaya koyan bir araç olduğunun altını çiziyor.
BETC tarafından hazırlanan ve ünlü fotoğraf sanatçısı Jonas Lindstroem’ün yönetmenliğini üstlendiği filmde, her güzellik keşfinin beraberinde getirdiği samimiyet hissi ve duygular, bu anların hayatın farklı aşamalarındaki kişisel değişim ve gelişim anları olarak ifade edilmesini sağlıyor. Ayna karşısında kendi kendine tekrarlanan sözleri içeren portrelerin her birinin güzellikle ilgili farklı bakış açılarını da yansıtmaktan çekinmiyor.
Filmde birbirinden farklı karaktere yaşa ve tarz sahip kadınların kendi özlerine doğru yaşadıkları güzellik felsefesi işleniyor. Kadınların hayatı boyunca sürdürdüğü ilişkiler, güçlü hissettikleri anları olduğu kadar kendindilerinden emin olmadıkları gerçek anlarda ekrana samimi bir şekilde yansıtılıyor. Her güzellik keşfinin beraberinde getirdiği yaşanan duygular bu anların hayatın farklı aşamalarındaki kişisel değişim ve gelişim anları olarak ifade edilmesini sağlıyor. Özgün reklam filminin fonuna ise Kelsey Lu’nun duygu yüklü ikonik parçası “I’m not In Love” şarkısı eşlik ediyor.
Kampanyanın Künyesi:
Reklamveren: Sephora
Reklam Ajansı: BETC Group
Yönetmen : Jonas Lindstroem
Sanat Yönetmeni : Florence Bellisson
Fotoğraf: Nadine Ijewere
Medya Planlama Ajansı : KR MEDIA
Kullanılan Mecralar: TV, OOH, DOOH, Sinema, Dergi, Dijital ve Sosyal Medya