İnsanların Shell’i platformu çerçevesinde iletişim çalışmalarını sürdüren Shell, “Temiz bir tuvalet arayan, içine sinen temiz tuvaleti bulunca içi rahat eden insanların Shell’i Hep İleride” diyerek temiz tuvalet konusundaki iddiasını eğlenceli ve samimi bir dille ortaya koyuyor.
Yeni reklam filminde Shell, akaryakıt istasyonuna yalnızca tuvalet için gelen bir misafirin yaşadığı mahcubiyetin sürpriz şekilde ortaya çıkan Engin Akyürek’in kurduğu empati ile giderilmesini esprili bir şekilde işliyor. Filmde, dışarıda da evdeki kadar temiz tuvalet beklentisi olan, bir evde, bir Shell’de rahat edebilen insanların hikayesi, “içine sinen temiz tuvaleti bulunca içi rahat eden insanların Shell’i Hep İleride” mesajı ile aktarılıyor.
Yeni kampanyasında da yalnızca bir akaryakıt istasyonu değil, aynı zamanda insanların günlük yaşamlarında güvenle mola verebilecekleri bir durak olduğunun altını çizen Shell, temiz tuvalet konusundaki iddiasını da eğlenceli ve samimi bir dille ortaya koyuyor.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: Shell & Turcas Petrol A.Ş.
Kreatif Ajans: Blab x Concept
Prodüksiyon: Autonomy
Yönetmen: Uygar Kutlu