Twitter CEO’su Elon Musk, geçtiğimiz haftalarda doğrulanmış hesapların günde 6000 tweet, doğrulanmamış hesapların günde 600 tweet, yeni ve doğrulanmamış hesaplarınsa günde 300 tweet görüntüleyebileceğini açıkladı. Daha sonra sayılar bir miktar güncellense de geçici tweet görüntüleme limiti kararından vazgeçmedi.
Günde birden fazla tweet atarak kampanyalarını duyuran, gelen sorulara cevap veren Twitter’ı aktif kullanan bir marka olan Teknosa, geçtiğimiz hafta bu açıklama üzerine tweet içeriklerini Twitter’a değil Türkiye’nin dört bir yanında bulunan mağazalarının ekranlarına, digiboard’lara ve her an karşımıza çıkabilecek sürpriz lokasyonlara atmaya karar verdiğini duyurdu. Yaratıcı ajans koltuğunda 4129Grey’in oturduğu kampanya, Teknosa’nın Twitter hesabından atılan son tweet ile başladı.
Ardından rakip ve limitsiz platform Threads’te ve markanın Instagram hesabından paylaşım yapıldı.
“Tweet görüntüleme limitiniz dolmasın diye artık tweet’lerimizi bir süre boyunca Twitter’a değil, Türkiye’nin farklı yerlerine atıyoruz” diyen marka, tweet’leri atmaya öncelikle Türkiye’deki tüm Teknosa mağazalarındaki TV ekranlarını ve outdoor’da ise City’s Nişantaşı ekranını kullanarak başladı.
Instagram hesabından yaptığı duyurularla da attığı tweet’lerin konumlarını paylaşıp, takipçilerini bu lokasyonlardaki tweet’lere yönlendirerek, QR koda yerleştirilmiş özel kampanyaya davet etti.
Belirtilen lokasyonlara gidenler, tweet’teki kodu okutarak sürpriz bir indirim kampanyasına herkesten önce katılabilecek.
Açık hava, radyo, gerilla ve mağaza içi özel uygulamalarla kampanya, teknolojinin limitsiz güzelliğini Teknosa ile Türkiye’nin dört bir köşesinde yaşatmaya yeni lokasyonlarla devam edecek.
Kampanya Künyesi:
- Reklamveren: Teknosa
- Reklamveren Yetkilileri: Emre Kurtoğlu, Serap Balkan, Aslıhan Dursun
- Reklam Ajansı: 4129Grey
- CEO: Alemşah Öztürk
- COO: Leslie Krespin
- CCO: Sami Basut
- CDO: Emre Süvari
- Creative Director: Sanlı Kayabölen
- Design Director: Koray Doyran
- Creative Group Head: Merve Selamet
- Creative Team: A. Onur Duruk, Sevgül Yaman, Elifnur Cömert, Rufat Mammadov, Kadri Bayhaner, Batuhan Dinlenmez, Sinem Bağcılar
- Client Services Director: Gözde Aldinç
- Brand Team: Didem Çetin, Melike Poyraz, Gizem Demirel
- Social Media Team: Burcu Aydın Çelenoğlu, İzel Öztürk, Cansu Arslan, Begüm Yağmurlu