Sırma; sektörde yeni bir lezzete daha imza atarak zengin mineralli gazlı içecek serisi “Karma”yı ürün portföyüne ekledi. Karma’nın marka yüzü olarak Cemal Can Canseven ile iş birliği yapan Sırma; Cemal Can’ın stüdyoya girerek kendisinin seslendirdiği jingle ile tüketicilerine lezzetin, ferahlamanın, keşfetmenin “Tam Sırası” diyerek sesleniyor.
Meyve ve çiçek aromalarının lezzetinden oluşan, şekersiz ve kalorisiz, zengin mineralli gazlı içecek Karma, üç farklı çeşidiyle tüketicilerle buluştu. Mango-şeftali-mürver çiçeği aromalı, vişne-karadut-kiraz çiçeği aromalı ve limon-lime-portakal çiçeği aromalı olarak 3 alternatif sunan Sırma Karma, tüketicilerin her anına eşlik etmeyi hedefliyor.
Tüm eylemlerimizin bir sonucu olduğu ve bize geri döndüğü inancına dayanan Karma felsefesinden ilham almanın yanı sıra, tüketicilerin pozitif hallerini desteklemeyi amaçlıyor.
Kampanya Künyesi
Reklamveren Temsilcileri: Verda Duysak, Sinan Arslan, Nil Sözen Karakaya, Edanur Telci, Şeyma Özhan, Aslıhan Eroğlu Erdem, Çisem Köseoğlu
Ajans: Pixiu Digital
Kreatif Direktör: Can Akalın
Proje Yöneticisi: Fatih Dilekci
Müşteri Yöneticisi: Dihle Topaloğlu
Dijital Direktör: Devrim Berdan Özdemir
Yapımevi: A’Picture
Yönetmen: Fuzule Tezcan
Yönetmen Yardımcısı: Sabri Ocak
Reji: İsmet Sağlamer, Didem Gül Nefis
Yapımcı: Can Üner
Uygulayıcı Yapımcı: Fatih Yapa
Yapım Amiri: Barış Erol
Post Prodüksiyon: Post Office
Müzik: Kerim Dağlı
Art Direktör: Cankat Oğuz, Muhammet Çelebi, Kumsal Erem
Sosyal Medya Yöneticisi: Dilan Akarsu