Philips, buzlu kahve seçeneği de sunan yeni LatteGo 5500 serisinin reklam çalışmasını, CGI teknolojisini kullanarak hazırladı. İstanbul’un sembol lokasyonlarından Akmerkez’de çekilen ve “Yeni Philips LatteGo 5500’ün Buzlu Kahve Seçenekleriyle Birden Serinle!” mottosuyla kurgulanan video çalışması, kahve tutkunlarını sıcak yaz günlerinde serinleten keyifli bir deneyime davet ediyor…
Philips LatteGo 5500 serisinin tanıtımı için CGI teknolojisiyle reklam filmi hazırlandı. Kampanyada Philips LatteGo’nun, 20 çeşit kahve ve 8 farklı soğuk kahve seçeneği sunan özelliğine vurgu yapılıyor.
Versuni Türkiye Pazarlama Direktörü Nil Şahinbaşoğlu yeni reklam filmiyle ilgili, “Philips LatteGo 5500 espresso makinelerimiz, taze kahve çekirdeklerinden hazırlanan 20 farklı kahve çeşidi ile her damak zevkine hitap ederken, özellikle de 8 soğuk kahve seçeneği ile farkını ortaya koyuyor. Herkes kendi evinin baristası olabilir diyerek, yazın en sıcak günlerini yaşadığımız bu dönemde Philips LatteGO ile evde hazırlayabileceğiniz soğuk kahve deneyimine dikkat çekmek için hazırladığımız dijital reklam filmimizde CGI teknolojisini kullanarak, ‘Buzlu Kahve ile birden serinle!’ mesajıyla hem şehri hem de tüketicilerimizi serinletmeyi hedefliyoruz” yorumunda bulundu.
Kampanya Künyesi:
- Reklam Veren Marka: Versuni Türkiye
- Reklam Veren Yetkilileri:
- Versuni Türkiye Pazarlama Direktörü Nil Şahinbaşoğlu –
- Versuni Türkiye Kıdemli Pazarlama Müdürü Özge Akalın
- Versuni Türkiye Pazarlama Müdürü Sinem Güngör
- Reklam Ajansı: Ogilvy 4129
- CEO: Leslie Krespin
- CCO: Sami Basut
- CDO: Emre Süvari
- Tasarım Direktörü: Koray Doyran
- Kreatif Direktör: Sanlı Kayabölen
- Kreatif Ekip Lideri: Hazar Uyar
- Art Direktör: Burcu Ayan
- Kreatif Yazar: Oğuzhan Yılmaz
- Müşteri İlişkileri Direktörü: Gözde Aldınç Atamer
- Marka Direktörü: Melike İspirgil
- Marka Süpervizörü: Şafak Bozduman
- Marka Temsilcisi: Çağla Kuşuz