Spotify 2021 Özeti (2021 Wrapped) kampanyasında Edis, Hadise, Sefo, Melek Mosso, Ezhel ve Uzi gibi şarkıları ile yıla damga vuran sanatçılar dev reklam alanlarında boy göstermekle kalmıyor; Mete Gazoz, Ferhat Arıcan ve kendi arama çalışmasına katılan Beyhan Mutlu ile Türkiye, bir kez daha yılın gurur verici ve ilginç anlarını hatırlıyor…
2020 dünyanın altüst olduğu bir yıldı, 2021 yılında ise dünyada her şeyin tepetaklak olduğunu görmeye alıştık. “Normal” kavramını hayatlarımızdan çıkardık ve bilinmeyeni kucakladık. İşte Spotify’ın tüm dünyada hayata geçen 2021 Özeti (2021 Wrapped) kampanyası da artık her şeyin normalleştiği bir dünyada “normal” algısının giderek yok olduğuna dikkat çekerek, geçtiğimiz yılın aurasını müzik ve mizahla anlatıyor. Her biri hepimizin kendi deneyim ve perspektiflerimizin birer yansıması olan ve bugün belki de her birini gülümseyerek hatırlayacağımız çok sayıda “normal”, Spotify’ın 2021 Özeti kampanyası ile bir kez daha gün yüzüne çıkıyor.
Metro turnikelerinden geçerken sanatçınızı seçin
2021 Özeti (2021 Wrapped) global kampanyası, Bad Bunny, Olivia Rodrigo, Justin Bieber, Doja Cat gibi yılın dünya genelinde en çok dinlenen sanatçılarını ve MISFITS ile Science Vs. gibi popüler podcast yayınlarını kapsıyor. 2021 Özeti (2021 Wrapped) kampanyasının güçlü bir şekilde hayata geçirildiği pazarlardan biri olan Türkiye’de ise Edis, Sefo, Melek Mosso, Uzi, Madrigal ve Lil Zey gibi şarkıları ile yıla damga vuran sanatçılar kampanya içerisinde yer alıyor.
Kampanya, geleneksel ve dijital outdoor kanallarının yanı sıra, online video, sosyal medya, web ve elbette Spotify’ın kendi uygulaması olmak üzere dünya genelinde 33 pazarda boy gösteriyor. Ayrıca, kampanya kapsamında İstanbul’daki seçili metro istasyonlarındaki her bir metro turnikesi de bir sanatçıya ayrıldı.
2021’in gurur ve ilginç anları da kampanyada
Kampanya tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de sadece sanatçılar ve içerik oluşturucularla sınırlı değil. Tokyo Olimpiyatları’nda elde ettikleri başarılarla 2021’de tüm Türkiye’yi gururlandıran milli okçumuz Mete Gazoz ve milli cimnastikçimiz Ferhat Arıcan gibi sporcular da kampanya içerisinde yer alıyor. Ayrıca Ekim ayında arama-kurtarma ekibine katılıp kendini arayan ve hem Türkiye’de hem de dünyada 2021 yılına damga vuran Beyhan Mutlu da Spotify’ın 2021 Özeti kampanyasında olan isimler arasında.
İnegöllü Beyhan Mutlu, belki de 2021 yılındaki sayısız normallerden biri hepimiz için. Mete Gazoz, geçtiğimiz yaz Tokyo Olimpiyatları’nda yaşadığımız gururu hatırlatan Zafer pozu verirken aklımdan geçenler adlı çalma listesi ile Ferhat Arıcan da yine Tokyo Olimpiyatları’ndaki başarımıza dikkat çeken Ben bu yaz neredeydim çalma listesiyle Spotify’ın 2021 Özeti kampanyasında boy gösteriyor. Beyhan Mutlu’nun çalma listesi ise Kendimi ararken kendimi bulduğum şarkılar. Bu isimler, çalma listelerine de adını veren yılın en unutulmaz anlarıyla Spotify’ın 2021 Özeti Türkiye kampanyasında yer alarak, hem gururu hem mizahı müzikle birleştirip outdoor ve dijital kanallarda bizi bir kez daha gülümsetiyor.
Künye:
- Reklamveren Yetkilileri: Ester Gazzano, Mehmet Yıldırım
- Reklam Ajansı: Muhabbet
- ECD: Emrah Karpuzcu, Kenan Ünsal
- Kreatif Ekip: Oğuzhan Polat, Mustafa Alcan, Cem Karaduman
- Grafik Ekip: Kübra Gölcü, Çiğdem Çabuk
- Müşteri İlişkileri: Rayka Eskinazi, Ceren Gündoğdu
- Ajans Prodüktörü: Algın Aydın
- Medya Planlama Ajansı: Universal McCann
- PR Ajansı: PR House