McDonald’s haz ve pişmanlık arasında kararsız kalanlara üçüncü bir alternatif sunuyor.
Pek çok kişi McDonald’s’da sunulan menülerin lezzetini beğendiğini ifade etse de fast food restoranlarına yaptıkları ziyaretler hakkında açıkça konuşmaktan kaçınıyor. Bu duruma farklı bir bakış açısıyla yaklaşan McDonald’s, müşterilerine haz ve suçluluk duygularını birlikte yaşatan fast food deneyimi algısına savaş açmak yerine kabullenmeyi seçti. Kreatif çalışmaları DDB tarafından yapılan ve Finlandiya’da yayınlanan kampanya, eğlenceli bir tonda McDonald’s keyfini gizlice yaşamayı seçen kişileri resmediyor. Kampanyada müşterilerin bir McDonald’s restoranı içerisinde görünmek zorunda kalmadan hizmet alabildiği “Drive Thru” servisi tanıtılıyor.
Kampanyanın Künyesi:
Reklamveren: McDonalds
Reklam Ajansı: NORD DDB Helsinki, Finland