Eczacıbaşı’nın yeni sağlık ekosistemi evital, kullanıcılarına sunduğu faydaları 5 farklı dijital film ile anlatıyor. Lansman dönemine özel olarak hazırlanan dijital kampanya ile evital, kullanıcılarına ilk online görüşmelerinde yüzde 50 indirimi de müjdeliyor.
Eczacıbaşı’nın “Sağlığın yeni hali” mottosu ile tanıttığı yeni uygulaması evital için hazırlanan dijital kampanyada günlük hayatta karşılaşılan ‘standart’ durumlara evital’in yenilikçi yaklaşımıyla çözüm sunduğu vurgulanıyor.
Sağlığını tek noktadan kolayca yönetmek isteyen kullanıcıların evital.com.tr’ye girerek ya da evital uygulamasını indirerek; online veya yüz yüze doktor, diyetisyen ve psikolog randevularını oluşturabileceği, laboratuvar hizmetlerini bulundukları yerde alıp sonuçlarını uzmanlara online danışabilecekleri anlatılıyor. Evital, yeni iletişim kampanyası ile lansmana özel ilk online görüşmede yüzde 50 indirim avantajı da sunuyor.
Dancefloor tarafından hazırlanan kampanyanın ilk filminde “Pazartesi diye hedeflenen diyete pazartesilerce başlayamamak standart. Evital’le dilediğin diyetisyeni seçip öğle arasında online görüşme yapmak yeni” mesajı öne çıkıyor. Kampanyada farklı ihtiyaçların ve çözümlerin esprili dille anlatıldığı devam filmleri izleyiciyle buluşuyor.
Reklam Künyesi:
Reklam Ajansı: Dancefloor
Yapım Şirketi: Kala Film
Yönetmen: İrem Kılıçal
Post Prodüksiyon: Magicpost Studios