Tadelle, Milka, Bioderma, PUBG, Honor gibi farklı sektörlerden global firmalarla çalışan kreatif ajans Clytech, 20 milyondan fazla izlenmeyle Türkiye’nin en çok izlenen CGI kampanyalarından birine imza attı.
Dünya Kırmızı Giyme gününda Tadelle için hazırlanan CGI reklam filminde İstanbul Metrosunun Tadelle ambalajı giydirilmiş hali izleyenlerin ilgisini çekti. Ardından metro kapılarının açılmasıyla binlerce Tadelle’nin perona aktığını gören izleyiciler hayallerindeki metroyu görmenin keyfini yaşadı. Tadelle’nin sadece kendi instagram sayfasında 16 milyondan fazla izlenen CGI film, Türkiye’de en çok izlenen CGI reklam filmlerinden birisi oldu…
Bu gönderiyi Instagram’da gör
Kampanyanın Künyesi:
- Marka: Tadelle
- Reklam Ajansı: Brothers & Sisters
- CGI: Clytech
- Prodüksiyon: Clytech