Domestos, Türkiye’de ilk ve tek ters kullanılabilir şişesiyle Köpük Gücü’nü tanıttığı kampanyasında, milli okçu Mete Gazoz ve annesi Meral Gazoz’u bir araya getiriyor. İkili, Domestos’un yenilikçi ürünü ile ulaşılması en zor yerlerde maksimum hijyen sağlıyor.
Temizlikte kuralları alt üst eden Domestos Köpük Gücü’nün tanıtıldığı kampanyada dünyaca ünlü, başarılı milli okçumuz Mete Gazoz ile annesi Meral Gazoz bir araya geldi. Reklam filminde yeni Domestos Köpük Gücü’nün tıpkı Mete Gazoz gibi en zorlu hedefleri tam on ikiden vurduğuna dikkat çekiliyor. Kampanya, ulaşılması en zor yerlerde temizliğin pratikliğini, anne-oğlun sıcak diyaloğu eşliğinde izleyiciye aktarıyor.
Tüm mecralarda 15 Eylül’de yayına giren kampanya, MullenLowe İstanbul imzasını taşıyor.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: Domestos, Unilever Türkiye
Reklamveren Yetkilileri: Kerem Dıramca, İpek Aslanel, Melike Güler
Reklam Ajansı: Mullenlowe Istanbul
Yönetici Yaratıcı Yönetmen: O. Nadir Aydın
Yaratıcı Grup Lideri: Köksal Karabulut, Erdinç Erdoğan
Yaratıcı Ekip: Aytaç Tam, Kaan Kap, Bertuğ Vural, Bengü Turna
Müşteri İlişkileri Grubu: Ceyda Coşkun Ayanoğlu, Merve Günay Goldenberg, Tais Berberyan, Siminsu Sevgikuranlar
Stratejik Planlama: Alper Çetik
Ajans Prodüktörleri: Tuğrul Karadeniz, Seçkin Alp, Yunus Utku Arda
Yapım Şirketi: Public Film
Yönetmen: Onur Somer
Post prodüksiyon: İmaj Online
Cast: Mete Gazoz ve Meral Gazoz
PR Ajansı: Sobraz İletişim