kampanyasında 90’lı yıllarda televizyonda heyecanla izlenen programların; kapının veya telefonun çalması, birinin su istemesi ya da pencerenin kapatılmak istenmesi gibi sebeplerden dolayı nasıl kaçırıldığı anlatılıyor. Özellikle, televizyondaki programların en heyecanlı yerini kaçıran “evin oğlu” karakterinin hissettikleri ve
yeni dönem TV platformu Tivibu Ev’in özellikleri sayesinde aslında hayatımızda nelerin değiştiği mizahi bir dille anlatılıyor.
KAMPANYA KÜNYESİ
Reklamveren : TTNET
Reklamveren Yetkilileri : B. B. Uçan, B. Gürer, H. Us Badur
Reklam Ajansı : TBWA\İstanbul
Kreatif Grup : İlkay Gürpınar, Zeynep Karakaşoğlu, Erçin Sadıkoğlu, Levent Yalgın
Marka Grubu : B. Ö. Kayımtu, E. Özkan, İ. Türkili, B. Sarıoğlu
Stratejik Planlama : T. Yılmazer, T. Çelik, N. Danışman
Ajans Prodüktörü : Övünç Hitay
Prodüksiyon Şirketi : Böcek Yapım
Yönetmen : Ozan Yalabık
Post Prodüksiyon : Sinefekt
Kullanılan Mecra : TV