Miele, sürdürülebilir tarım ilkeleri ile mevsiminde doğal ürünler yetiştiren Komşuköy iş birliği ile hazırladığı YouTube serisini yayınladı.
YouTube serisinde, sürdürülebilirliğin topraktan başlayarak evlerimizde de devam ettiğini vurgulanırken, tarladan sofraya kadar uzanan tüm süreçlerde daha iyi bir dünya için ipuçlarını izleyiciler ile paylaşılıyor. Komşuköy mutfak şefi Banu Yeşilmen’in sunumuyla hazırlanan ve iki bölümden oluşan serinin konukları mutfağa yakınlıklarıyla bilinen Pınar Hotiç, Gamze Biran, Pelin Çutakyan ve Burak Kan oluyor. Şef Banu Yeşilmen, konukları ile yaptığı keyifli sohbette mevsiminde sebze ve meyve tüketiminin önemi, sıfır atık, doğru saklama teknikleri, geri dönüşüm ve enerji verimliliği konularında önemli ipuçlarını izleyiciler ile paylaşıyor.
Miele ve Komşuköy iş birliği ile hazırlanan YouTube serisinin tüm kreatif süreci Salt İletişim Ajansı tarafından yürütüldü. İki bölüm halinde hazırlanan filmler, Miele Türkiye YouTube kanalında yayında!
Kampanya Künyesi
Reklamveren: Miele Türkiye
Reklamveren Ekibi: Büke Öztürk, Buse Özdemir
Reklam Ajansı: Salt İletişim
Prodüksiyon Şirketi: Super35