Trabzonspor yani yeşil sahaların Karadeniz Fırtınası, yeni forma lansmanıyla ekranlarda da esmek için yepyeni bir kampanyaya imza attı. Formada bir İtalyan devi olan Macron’la yapılan yeni forma anlaşmasının lansmanı için tasarlanan videolar, yeni formalar gibi büyük beğeniyle karşılandı. Formanın Parçası Ol hashtagiyle yayınlanan kampanya tüm bordo mavi sevdalılarını bu formayı giyerek bu büyük camianın bir parçası olduğunu göstermeye çağırıyor.
Yaratıcı ajansı Judo, olan videoların prodüksiyonu Mojo tarafından gerçekleştirildi. Kampanyada Trabzonspor taraftarı için büyük önem taşıyan 3 oyuncu; Abdülkadir Ömür, Yusuf Yazıcı ve Okay Yokuşlu yer alıyor. Süleyman Kaçar’ın çektiği fotoğraflarla yapılan motion graphics çalışmaları toplamda 4 haftada tamamlandı ve videoların seslendirmesi de Talan Turhan Türkeli tarafından gerçekleştirildi.
Lansman; A Spor, TRT ve Trabzonspor’un resmi YouTube kanalında canlı olarak yayınlandı. İlk defa lansmanda paylaşılan videolar kısa sürede yayıldı ve büyük ilgi uyandırdı. #FormanınParçasıOl söylemiyle paylaşılan kampanya saatler içinde Twitter, Türkiye Trend Topic listesinde 5. sıraya kadar yükseldi.
https://www.youtube.com/watch?v=uqWI4FBOi04
https://www.youtube.com/watch?v=E4T6N93uhNY
https://www.youtube.com/watch?v=lAHBl7s8-Yo
KAMPANYA KÜNYESİ:
Reklamveren: Trabzonspor A.Ş.
Trabzonspor Pazarlama Direktörü: Zeynep Sünger
Pazarlama Uzmanı: Bülent Yıldız
Ajans: Judo,
Yaratıcı Ekip: Kağan Küçük, Gürol Dinneden, Ulaş Bayhan, Can Karakurt.
Müşteri İlişkileri: Eren Karaçorlu
Prodüksiyon Şirketi: Mojo Fx
Yapımcı: Serkan Semiz
Fotoğrafçı: Süleyman Kaçar
Animasyon Süpervizörü: Tankut Erinç
Motion Graphics: Mehmet Görkem Kayhan
Sfx, Mix: Birkan Tuna
Seslendirme: Talat Turhan Türkeli