Metro Türkiye, yeni imaj kampanyasıyla Türk mutfağının tadına doyum olmayan lezzetlerini ve dört dörtlük tabaklara imza atan yürekten şeflerini onurlandırıyor. İzleyenleri markanın yeni söylemi “İşin Mutfağında” ile modern bir şekilde tanıştıran filme, ünlü halk ozanı Neşet Ertaş’ın “Doyulur mu” sözlerine sahip ölümsüz eseri eşlik ediyor. Filmde, Türk mutfağının damaklarda tat bırakan eşsiz lezzetlerinden görüntüler sunuluyor.
Metro Türkiye, “İşin Mutfağında” marka söylemiyle çektiği yeni reklam filmini yayınladı. 17 Temmuz Cuma günü izleyiciyle buluşan reklam filminde, yöntemi ve tarzı ne olursa olsun kendi mutfağında tutkuyla yemek yapan herkesin o mutfağın şefi ve Türk mutfağının koruyucusu olduğu mesajı veriliyor.
Yayımlanan reklam filmi, profesyonel mutfaklardan geleneksel lokantalara, ev mutfaklarından butik lokantalara farklı mutfaklarda hayat bulan enfes yemekleri ve o yemeklerin arkasındaki hünerli şefleri kahramanlaştırırken, Türk mutfağını kolektif bir kültür olarak ele alıyor.
Leo Burnett imzası taşıyan ve izleyenleri markanın yeni söylemi “İşin Mutfağında” ile modern bir şekilde tanıştıran filme Neşet Ertaş’ın ölümsüz eseri eşlik ediyor.
KÜNYE
Reklamveren: Metro Türkiye
Reklamveren Yetkilileri: Seçil Demiralp, Yasemin Ağırdır, Özgür Kaloğlu, İlayda Ercay
Reklam Ajansı: Leo Burnett İstanbul
Kreatif Direktör: Deniz Çavdar
Sanat Yönetimi Grup Direktörü: Ercan Akkaya
Yaratıcı Ekip: Emre Gülver, Emre İnsar, Mustafa Geyik, Sezgin Rızaoğlu, Tamer Kılıç
Müşteri İlişkileri Grup Direktörü: Gülde Ölemez
Müşteri İlişkileri Ekibi: Tuba Karaca Azak, Ender Çağrı Çalkın
Strateji Grup Direktörü: Tuna Öngü
Prodüksiyon Grup Direktörü: Arzu Köksal
Prodüktör: Eren Bakırcı
Yönetmen: Ali Demirel
Prodüksiyon Şirketi: Kala Film
Müzik Yapım: 3K1A
Yayın Mecrası: TV, Dijital ve Sosyal Medya