Ülker’in en çok tüketilen ikonik ürünlerinden Albeni için yapay zeka desteğiyle yeni ambalajlar tasarlandı.
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, “Albeni” için hazırlanan ve yaratıcı süreçleri STANDBY imzalı yapay zeka ile ambalaj tasarımı projesini hayata geçirdi. Projede yer alan yapay zeka tasarımlarının teknolojik süreç yönetimini ve TV reklam filminin prodüksiyonunu ise yaratıcı teknoloji ajansı ME üstlendi.
Atıştırmalık sektöründe bir ilk olma özelliği taşıyan bu projede; yapay zekâya Ülker Albeni’nin ambalaj tasarımlarının neler olabileceği soruldu. Ülker Albeni hedef kitlesinin markayı tanımlarken tercih ettiği “heyecanlı’’, ‘’eğlenceli’’ ve “trendy” kelimeleri kullanılarak, Albeni’ye özel yüzlerce yeni ambalaj tasarlandı. Son aşamada Ülker Albeni’yi en iyi yansıtan üç farklı tasarım belirlendi ve bu yeni ambalaj tasarımlı Albeni’ler tüketicilerin beğenisine sunuldu.
22 Eylül tarihine kadar devam edecek kampanyada, yeni ambalajlı Ülker Albeni’ler, online satış platformu Getir üzerinden satışa sunuldu. Getir üzerinden yeni ambalajlı Ülker Albeni’leri satın alan tüketiciler çekilişle hediye kazanma şansı elde edecek ve satın alan kişilere üç farklı ambalajdan en çok hangisini beğendiğine dair bir de anket sorusu yöneltilecek.
Kampanyanın sona ermesinin ardından en çok oy alan Ülker Albeni yapay zekâ ambalaj tasarımı, Türkiye genelindeki yaygın zincir marketlerde tüketicilerle buluşturulacak.
Reklam Künyesi:
Reklamveren: Ülker Albeni
Reklamveren Temsilcileri: Mustafa Kabakçı, Nida Erdal, Aybüke Saraloğlu, Esra Uslu Adan
Reklam Ajansı: STANDBY
Executive Creative Director: Burak Kılavuz
Kreatif Direktör: Batuhan Şeker
Strateji Direktörü: Can Yurdakul
Kreatif Ekip: Emel Kızıltaş, Cem Türkeş, Berke Oral, Kadir Arıker
Müşteri İlişkileri Ekibi: Neslihan Başol, İmge Bilgen
Dijital Direktör: Ceylan Cangül
Prodüksiyon: ME – Creative Technology Agency