Mert Demir’in “Gözlerime Bak” şarkısından ilhamla başlatılan kampanya, genç ve zamansız parçalarla herkesin kendi tarzını özgürce ifade etmesine olanak tanıyor. İlkbaharın tazeliği ve yazın enerjisiyle oluşturulan koleksiyon, herkesin benzersiz tarzını keşfederken bireyin özgünlüğünü #Herkeseİnat diyerek kutluyor. Mert Demir’in tarzından ilham alarak oluşturulan koleksiyon, zamansız parçalar ve modern dokunuşlarla birleşerek sadece bir trend değil, aynı zamanda bir tarz sunuyor.
Kampanya filmi, toplumun birey üzerindeki eleştirel bakışı üzerinde dururken; bu eleştiriye karşı kendi stilinden ve dolayısıyla benliğinden vazgeçmeme mesajı veriliyor. Filmde kendine has tarzlarıyla podyumda seyirci olarak yer alan sıra dışı oyuncu seçimi koleksiyonun zamansızlığına ve herkesin kendinden bir parça bularak stilini ortaya koymasına imkan sağlayan koleksiyonu gözler önüne seriyor.
Mert Demir’in Gözlerime Bak şarkısından yola çıkılarak yapılmış kampanya çekiminde, Tween 2024 İlkbahar/Yaz koleksiyonundan dört göz alıcı kombin yer alıyor. Kampanya filmi tüm oyuncuların beraber sahneye çıkmasıyla Herkese İnat modanın birleştirici ve özgürleştirici gücüne vurgu yapıyor.
Kampanya Künyesi
- Reklamveren: Tween
- Pazarlama Grup Başkanı: Büşra Orakçıoğlu
- Pazarlama İletişimi Müdürü: Yasemin Yazıcı
- Pazarlama İletişimi Ekibi: Ohannes Gökçeoğlu, Burak Kocamer, Kübra Çetindaş, Özge Kırtepe, Ebru Nesrin Saraç, Zeliha Sönmez, Umut Şen
- Reklam Ajansı: AKA
- Kreatif Direktör: Aslı Kızmaz
- Strategic Planning: Öykü Karalıbağlı
- Art Director: Betül Karakış, Beyza Hisli, Yeşim Karabucak
- Yapım Şirketi: Public Film
- Sanat Yönetmeni: Umut Akand
- Yapımcı: Yağmur Dura
- Yönetici Yapımcı: Seda Özdemir, Vehbi Berksoy
- Yönetmen: Fatih Yılmaz
- Görüntü Yönetmeni: Alican Akgün
- Fotoğrafçı: Can Büyükkalkan
- Stylist: Muhammet Bozkurt
- Post Production: Tonic Effects