Algida Maraş Usulü, tüketicilerinden aldığı dönüşlerle yepyeni bir kampanyaya imza attı. Tüketicilerin farklı usullerde yeme tercihleri, “Var Bi’ Usulümüz” isimli yeni kampanyanın ilham kaynağı oldu.
Algida Maraş Usulü, herkesin farklı bir dondurma yeme şekli olduğu bilgisinden hareketle bu lezzetli usullerin gösterildiği dijital film yayınladı. Influencerların farklı yeme usüllerini anlatan içeriklerin bir araya getirilmesiyle oluşturulan dijital film; “Bizim Var Bi’ Usulümüz. Eeee peki senin var mı bi’ usulün?” mesajıyla insanları kendi tercihlerini paylaşmaya çağırıyor.
Gurme usulü, deneme usulü, helva arası usulü, beğen-paylaş usulü, kahve sever usulü ve kaşık kaşık usulünün gösterildiği filmde influencerlar Algida Maraş Usülü’nü deneyimlerken gösteriliyor. İçeriğiyle farklı tatları birleştirme imkânı sunan, 7’den 70’e herkesin severek tükettiği Algida Maraş Usulü, “Var Bi’ Usulümüz” kampanyası ile dondurma severleri de sürece yaratıcı bir biçimde dahil ediyor.
Fenomenler kamera karşısında
Çekimleri Unilever Türkiye’nin Ümraniye’deki merkez ofis binasındaki U-House U-Kitchen’da bir gün boyunca süren filmde sosyal medya fenomenleri yer aldı. Eğlenceli, samimi reklam dili ve sinematografik görüntüleriyle öne çıkan filmde fenomenlerden Özlem Öztürk, Ayyüce Kamit, Furkan Yalçın ve Sena Öztaş’ın farklı yeme usülleri gösterildi.
Kampanya Künyesi:
Reklamveren: Unilever- Algida Maraş Usulü
Reklamveren Yetkilisi: Gül Lüş, Burcu Ok, İrem Tanın
Reklam Ajansı: Standby
Yaratıcı Yönetmen: Batuhan Şeker
Reklam Yazarı: Standby
Görüntü Yönetmeni: Gökhan Arda
Sanat Yönetmeni: Merve Arda
Kreatif Ekip: Başak Karaman
Müşteri Grubu: Neslihan Başol, Melis Uçar, Havvacan Çoban
Yapım Şirketi: DCİ Medya
Prodüktör: Can Üner
Yönetmen: Doğuş Batar
Pr Ajansı: Sobraz İletişim
Cast: Özlem Öztürk, Ayyüce Kamit, Furkan Yalçın, Sena Öztaş