Watsons, yeni imaj filminde Türkiye’de yapılan müşteri araştırmalarından yola çıkıyor. Müşterilerin iyi hissetmek için kendilerine daha fazla vakit ayırmalarından hareketle, yeni kampanya filminde, nasıl hissedersen hisset, yaşadığın duygu ne olursa olsun ihtiyacın olan neşe dolu deneyim dünyası Watsons’ta diyor.
Sözleri ve müziği Nil Karaibrahimgil’e ait olan Watsons’ın yeni imaj kampanyası filminde farklı profilleri temsil eden 3 kadın başrolü paylaşıyor. Göz alıcı görünüm tercih eden Glam Girl, sade bir görünüme sahip Clean Girl ve doğal, sürdürülebilir güzellik anlayışını temsil eden Green Girl.
Film Watsons müşterilerine farklı profiller üzerinden “İster makyaj yapmak iste, ister cilt bakımı; ister gösterişli görünümünle ışıldamak iste ister sade şıklığı tercih et, ister sağlıklı yaşamak iste ya da dünyamızın geleceği için sürdürülebilir ürünlere ulaşmak iste. Aradığın her şey, binlerce ürün, yüzlerce marka farklı satın alma opsiyonlarıyla Watsons mağazalarında” mesajını veriyor.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: Watsons Türkiye
Reklamveren Yetkilisi: Cem Demiröz, Betül Karahan, Merve Ürkün
Reklam Ajansı: H2O
Ajans Başkanı: Şebnem Tanyaş
Yönetici Kreatif Direktör: Atakan Demiral
Yaratıcı Ekip: Selin Hamamciyan, Tamay Öğüt, Alara Akkamış, Alara Çelik, Nüveyba Güler
Yönetmen: Barış Berberoğlu
Yapımcı: Eyüp Kırbaş
Müşteri İlişkileri: Merve Şerbetçi
Prodüksiyon Şirketi: Hokus
Söz-Müzik: Nil Karaibrahimgil
Diğer yaratıcı işlere göz atmak için TIKLAYIN.