Yapı Kredi World tüketim çılgınlığına savaş açıyor. Artık bir yaşam stili haline gelen hızlı tüketim konusunu “sadeleşmek” kavramı üzerinden irdeleyen marka, “Dünya Kadar Sade” projesiyle tüketim alışkanlıklarının ve zaman yönetiminin gözden geçirilmesini teşvik ederek bu konuda rehberlik sunuyor. Belçim Bilgin moderatörlüğünde hayata geçen proje, her bölümünde alanında uzman konukların yer alacağı filmlerden oluşuyor.
Pandemi koşullarıyla birlikte herkesin tüketim olgusuna çok daha “akıllı” yaklaşması gerektiğine inanan Yapı Kredi World, “akıllı alışveriş” kavramı ile bilinçsiz tüketim çılgınlığının karşısında duruyor. Tüketicilerde bu konuda farkındalık yaratmayı amaçlayan “Dünya Kadar Sade” projesi, Belçim Bilgin moderatörlüğünde, alanında uzman konukların da yer alacağı filmlerden oluşuyor. Evde sadeleşme hayatımızı nasıl etkiler, zamanı sadeleştirmek mümkün mü, akıllı alışveriş nasıl yapılır, takıntılı ve sağlıksız beslenme alışkanlıkları nasıl önlenebilir gibi sorulara uzman konuklar eşliğinde cevap arayacak “‘Dünya Kadar Sade” serisi, sadeleşme odağında tüketim konusunun yeniden gözden geçirilmesini hedefliyor.
“Dünya Kadar Sade” serisinin ilk bölümü “Ev”, 12 Aralık’ta Yapı Kredi World Instagram hesabından izleyiciler ile buluştu. Evde sadeleşmenin hayatımızdaki etkisinin ve ideal yaşam alanlarının nasıl olması gerektiğinin tartışıldığı bu bölümde, Belçim Bilgin’in konuğu Joint Idea Kurucu Ortağı Markus Lehto oldu.
Bu gönderiyi Instagram’da gör