Brisa, Lassa markasıyla, yaya geçitlerinde trafik güvenliğini sahiplendiği, tüm sürücüleri topluma değer katmaya ve yayaların güvenliğini sağlama almaya davet ettiği yeni bir farkındalık kampanyasına imza attı.
Türkiye’de 2022 yılında ölümlü yaralanmalı trafik kazasına neden olan toplam 235 bin 176 kusura bakıldığında kusurların yüzde 86,8’inin sürücü, yüzde 9,5’inin yaya, yüzde 2,1’inin taşıt, yüzde 1,2’sinin yolcu ve yüzde 0,4’ünün yol kaynaklı olduğu görüldü.1 Karayolları Genel Müdürlüğü’nün paylaştığı verilere göre, 2022 yılı içinde gerçekleşen 197 bin 261 kazanın 34 bin 466’sı yayaya çarpma şeklinde gerçekti. yüzde 17,47 oranıyla, yayaya çarpma en yaygın ikinci kaza türü olarak yer alıyor2.
Lassa da yeni farkındalık kampanyası ile sürücülerin yaya geçitlerinde durma sorumluluğuna dikkat çekiyor. Yaya geçidi kullanımı ve trafik kurallarına uymanın önemi hakkında farkındalık oluşturarak bu verileri önemli ölçüde azaltılabileceğine inanan ve trafikteki güvenlik için araç sahiplerini yaya geçitlerinde durmaya davet eden Lassa “Yaya Geçitlerinde Sağlam Duruyoruz” sloganı ile harekete geçiyor, “yaya geçitlerinde herkesi sağlam durmaya davet ediyoruz” diyerek bu güçlü duruşunun da altını çiziyor.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: Brisa
Reklamveren Temsilcisi: Evren Güzel, Efe Attila, Tuğçe Öge, Simla Leventoğlu Duran, Can Etelik
Reklam Ajansı: Alametifarika
Yönetici Kreatif Direktör: Ozan Özüm Özbey, Zeynep Oray
Kreatif Direktör : Necati Kaya
Yaratıcı Grup: Hakan Başaran, Seher Kış, Ezgi Kaşar, Ali Ömer Erener
Müşteri İlişkileri: Duygu Yılmaz
Stratejik Planlama: Berra Katlav, Mervenaz Mete, Tuğçe Aydın
Ajans Prodüksiyon: Gülin Sarpel, Ebru Uluçınar, Berk Maral
Yönetmen: Kemixiz
Prodüksiyon Şirketi: Panda Films
Post Prodüksiyon Şirketi: İmaj
Müzik: Nilinişleri