OPET, 15 yıl aradan sonra yeniden Cem Yılmaz ile işbirliği yaptı. Kampanyanın ana mesajı OPET’i rakiplerinden ayrılan güçlü ve farklı özelliklerin vurgulanması olurken, sloganı da “OPET’se Fark Eder…” oldu.
20 yıldan bu yana devam eden Temiz Tuvalet Kampanyası, zengin ürün çeşitliliği sunan Ultramarket’leri, kadın istihdamı yaratan “Kadın Gücü Projesi” gibi istasyondaki girişimleri bir fark olarak öne çıkaran kampanyası şimdilerde mecralarda sıklıkla görünmeye başladı. Reklam senaryosunda Cem Yılmaz’ı, OPET’e özenen Farketmez Petrol’ün sahibi Faruk Etmez rolünde izliyoruz. Tek çalışanı Necmi ile olan diyaloglarında OPET’in sektördeki değişim ve yeniliğin öncüsü olduğu vurgulanırken, Faruk Bey OPET’e meydan okumayı da ihmal etmiyor.
Senaryo yazarlığını ve yönetmenliğini Cem Yılmaz’ın üstlendiği reklam kampanyasının çekimi pandemi kurallarına harfiyen uyularak yapılmış.
Cem Yılmaz’ın salgın süresince OPET’le iş birliği bu reklam filmiyle de sınırlı değil. Cem Yılmaz, OPET’in kuryelere teşekkür ettiği filminin dış sesi de olurken, oğlu Kemal Yılmaz ile OPET 23 Nisan filminde de birlikte rol almıştı.