Solo, güçlendirilmiş doku teknolojisini Türkiye’yle buluşturarak Solo Tuvalet Kağıdı’nı yeniledi. Marka, yenilenen ve daha kalın hale gelen Solo Tuvalet Kağıdı’nı yeni reklam filminde tüketicilerin gözünden anlatıyor.
Solo’nun, yeni reklam filmi yayınlandı. Reklam filminde, Solo Tuvalet Kağıdı’nın yenilendiği ve dokusunun güçle dolduğu vurgulanıyor.
Solo Tuvalet Kağıdı’nın yeniliklerini eğlenceli bir dille ele alan filmde, Türkiye’de bir ilk olarak güçlendirilmiş doku teknolojisi kullanıldığı, yeni Solo Tuvalet Kağıdı’nın bu teknoloji sayesinde eskisine göre yüzde 35 daha kalın hale geldiği belirtiliyor.
McCann İstanbul imzası taşıyan, markanın “hem kaliteli hem hesaplı” sloganının altını çizen reklam filmi, Panda Film prodüksiyonuyla, Hakan Kemixiz yönetmenliğinde çekildi.
Reklam Künyesi:
Marka Ekibi: Bilge Çiftçi, Mert Kokulu, Ayşen Akalın, Ayhan Arıcı, Suzidil Esener, Abdullah Yıldız, Burcu Vural, Zeynep Güner, Ezgi Ergene, Seden Türkay
Kreatif Direktör: Neslihan Soydaş
Kreatif Grup Yöneticileri: Feyza Küçükaltıntaş, Volkan Bintepe, Onur Evin
Kreatif Ekip: İbrahim Sarıkaya, Hamza Kocadayı, Tankut Ağdemir, Burcu Deniz
Müşteri Ekibi: Pelin Toykan, Asena Cansu Böke
Dijital Yönetmen: Emre Candan
Sosyal Medya Ekibi: Kübra Kazal, Begüm Cebeci
Strateji Ekibi: Zeynep Yağcı Yıldızlı, Ozan Karaman
Ajans Yöneticisi: Zeynep Doğu
Grafik Tasarım: Alper Girgin, Gökhan Şit
Prodüksiyon: Panda Film
Yönetmen: Hakan Kemixiz
Post Prodüksiyon: 1000 Volt
Jingle: Jingle House
*Nielsen FMCG Track 2021 Q1