Yolcu360’ın, tüketiciye doğrudan dokunduğu reklam filmi dijital mecra ve TV’lerde yerini aldı. Türkiye’nin önde gelen markalarıyla iş birliği yapılarak oluşturulan kampanyalara ve Yolcu360 kampanya modülüne vurgu yapan reklam filmi, araç kiralama kampanyalarının sürekliliğine dikkat çekiyor…
Yolcu360’ın yeni reklam kampanyası, misafirlerin istedikleri araçların fiyatlarını karşılaştırmalı olarak görebilecekleri, 1 dakikanın içinde kolayca kiralama yapabilecekleri, Türkiye’nin en önemli kurum ve markalarıyla ortak projeler geliştiren bir hizmet platformu olduğuna dikkat çekiyor. Kampanyanın iletişim hedefleri ile ilgili bilgi veren Yolcu360 Chief Brand Officer ve İcra Komite Üyesi Samet Ensar Sarı, reklam filminin öncelikle Türkiye’nin önemli kurum ve markalarıyla yapılan sağlam iş birliklerini göstermeyi ve misafirlere güven vermeyi amaçladığını belirtti. Sarı “Yolcu360’ın en önemli marka vaadi, uygulamanın tıklandığı saniyeden araç teslimine uzanan mükemmel müşteri deneyimi ve mutluluk saplantısı. Bu mutluluğu sadece kusursuz hizmet ile değil en avantajlı kampanyalarla sağladığımızı anlatmaya çalıştık” dedi.
Yolcu360’ın kampanya modülüne vurgu yapılan reklam filminde; Maximum Mobil, Allianz, TAV Passport, Papara, MultinetUp, Trendyol.com, ÇiçekSepeti, D-Smart ve Apsiyon gibi Türkiye’nin önde gelen markaları yer aldı.
Reklam Künyesi
Reklamveren: Yolcu360
Reklamveren Yetkilileri: Samet Ensar Sarı, Fırat Keçili
Yaratıcı Ekip: M. Caner Çolakoğlu, Felat Delibalta
Stratejik Planlama Ekibi: Gökhan Karaoğlu, Aslı Tez, Elif Otman, Mehmet Kobul
PR Ajansı: TIME Public Relations (TimePR)
Prodüksiyon Şirketi: Hacıyatmaz Film
Yönetmen: Ali Can Zeren
Prodüksiyon Ekibi: Necati Demircan, Şazi Bayraktar, Elif Özdemir
Post Prodüksiyon: Hacıyatmaz Film
Medya Ajansı: Speed Medya
Kullanılan Mecralar: TV, Dijital Medya