Yumoş, giysilere “yeni yıkanmış gibi kalıcı ferahlık” ve “efsane yumuşaklık” sağlayan Yumoş Extra yumuşatıcı serisi için hazırladığı yeni iletişim kampanyası ile “bambaşka bi ferahlık” dalgası yaratmayı vadediyor.
Kampanya kapsamında ilk olarak dijital mecralarda merak uyandıran bir çalışmaya imza atan Yumoş; herkesin yakından takip ettiği astroloji hesaplarından yapılan “Ferahlık retrosu geliyor” paylaşımlarıyla yeni reklam filmine göz kırptı. Ferahlığın etkisinin uzun süre hayatımızda hissedileceği mesajı verilen paylaşımların yanı sıra; her bir burç için ayrı ayrı ferahlık retrosunun etkileri yorumlandı. Aynı zamanda magazin hesaplarıyla da iş birliği gerçekleştiren Yumoş, bambaşka bi’ ferahlığın geldiği haberini herkesle paylaştı.
Yumoş ferahlığını son dakika haberi olarak da duyuran marka; televizyonda hava durumu programında başka bir dünyadan gelen ferahlık dalgasının gezegenimize yaklaştığını ve bu ferahlığın gezegenimizi rahatlatacağını aktardı. Yine reklam filminin yayınından hemen önce kullandığı bir jenerikle yaklaşan ferahlıktan bahsederek sevimli Yumoş ayılarının ferahlık gezegeninden Dünya’ya doğru yola çıktığının haberini verdi.
Yeni yayınlanan reklam filminde ise; giysilerimizi asarken, sevdiğimiz birine sarılırken ya da giysilerimizi dolaptan çıkardığımız anlarda Yumoş’un kalıcı ferahlığının ve efsane yumuşaklığının yarattığı, duyuları harekete geçiren pozitif hisler anlatılıyor. Yumoş, oluşturduğu bambaşka bi’ ferahlık dünyasında, izleyicileri yeni Yumoş yumuşatıcı ayılarıyla da tanıştırıyor! Reklam filminde, dikkat çeken kokusuyla yeni Yumoş Extra Sakura da tanıtılıyor.
Üç gün boyunca 150 kişilik bir ekiple İstanbul’da çekilen reklam filminin yönetmenliğini ise James F. Coton üstleniyor. Yumoş Extra’nın reklam filminin 54, 35,15 ve 6 saniyelik versiyonlarıyla Meta, TikTok ve YouTube gibi dijital kanallarda yıl boyunca yayınlanması planlanıyor.
Yumoş Extra reklam filmi; Türkiye’nin en çok izlenen Kızılcık Şerbeti, Gaddar, Yalı Çapkını, Ateş Kuşları, Arka Sokaklar gibi televizyon dizilerinde de izleyicilerin karşısına çıktı.
Kampanyanın Künyesi:
- Reklamveren: Unilever
- Reklamveren Temsilcileri: Alper Çapar, Orhun Çelik, Melis Mutlu, Başak Toker
- Reklam Ajansı: VML
- ECD: Ümit Taşlı
- Kreatif Grup Liderleri: Semih Türkmen, Buse Şay
- Reklam Yazarı: Zülal Işılga
- Sanat Yönetmeni: Başak Ceylan
- Grafik Tasarım: Cengiz Önal
- Ajans Prodüktörleri: Melis Bircan, İpek Şeşen Arabacıoğlu
- Strateji Planlama: Pelin Karagöz Hüner, Beliz Atalay
- Müşteri Grubu: Didem Özcıbır, Güliz Erkut, Melek Gökhan, İrem Eriş
- Yapım Şirketi: Panda Films
- Post Prodüksiyon: İmaj & Blump Studio
- Prodüktör: Chad Öztürk, Suat Sağlam, Eser Fırat, Zeki Kahveci, Selin Laforge, Dilek Emirzadeoğluları
- Yönetmen: James F. Coton
- Görüntü Yönetmeni: Alex Jamin
- Sanat Yönetmeni: Melisa İnci
- Müzik: Feel This Moment
- Editör: Artun Topçudere
- Written by: Christina Aguilera, Nasri Tony Atweh, Magne Furuholmen, Morten Harket, Chantal Kreviazuk, Nolan Joseph Lambroza, Adam David Messinger, Armando Christian Perez, Urales Vargas, Pal Waaktaar
- Performed by: Pitbull
- Medya Planlama: PHD Media Türkiye
- Pr Ajansı: Sobraz
- Licence courtesy of Mr305 Records.
Yeni gelmediler, geri geldiler! Nişantaşı’nı “Yumoş ayıları” bastı…