Söyleşiler

Fuzul Topraktan, barınma ihtiyacını ön plana alarak konut edinme yöntemlerini değiştirmeyi hedefliyor

Ev sahibi olmak, birçok insan için ulaşılması zor bir hayal haline geldi. Yüksek konut fiyatları,…

Söyleşiler

Tamamen dijital ING, geleneksel bankacılık kodlarını hackliyor

Banka sektöründe ezberleri bozmak için her an bir yenilikle çıkıyor karşımıza ING Türkiye. Zira “Eski…

Gloria Jeans Coffees

Gloria Jean’s Coffees agresif kampanyalarla gençleri hedefliyor

Türkiye pazarındaki çeyrek asırlık yolculuğunda nitelikli kahveyi ulaşılabilir fiyatlarla sunmayı hedefleyen Gloria Jean’s Coffees, özgün…

Söyleşiler

Fairmont ve Raffles’ın Global CEO’su Ömer Acar: “Türkiye’de lüks otelciliğin dinamiklerini yeniden tanımlıyoruz”

Fairmont Quasar Istanbul’da 10 – 13 Haziran 2024 tarihleri arasında düzenlenen 2024 Global Liderler Zirvesi, Fairmont markasının dünya genelindeki üst düzey yöneticilerini ve  sektörün önde gelen isimlerini bir araya getirdi. “Sinerji, Performans ve Mükemmeliyet” ana temasıyla gerçekleştirilen konferans, çeşitli atölyeler, paneller ve networking…

Söyleşiler

Renkli dünyaların kapısını açan sihirli cümle; “Benimki Funky”

Porland kapsayıcı bakış açısını yansıtan Funky koleksiyonuyla kolaj sanatını sofralara taşıyor. Zira Porland Yönetim Kurulu…

Söyleşiler

Heltia #terapideyim kampanyasıyla mental sağlık konusuna yeni bir yaklaşım getiriyor

Dijital sağlık uygulaması Heltia, toplumun mental sağlık konusundaki farkındalığını artırmak amacıyla bu alanda girişimlerde bulunuyor.…

Söyleşiler

Hepsiburada “tavsiyenin gücüyle” büyüyor

Hepsiburada, Türkiye’nin en çok tavsiye edilen e-ticaret markası olmanın yanı sıra, müşteri memnuniyetini en üst…

Söyleşiler

Philips Avent, Anneler Günü’nde “Eşit Ebeveynlik” hareketini başlatıyor!

Aralarında Türkiye’nin de bulunduğu sekiz ülkede toplam 12 bin anne ve 2 bin genel katılımcı…

Söyleşiler

N Kolay ile İstanbul Film Festivali’nde sanatın yıldızı parladı

Aktif Bank’ın dijital banka markası N Kolay, İstanbul Film Festivali’ne sponsor olarak kültür-sanat alanındaki sosyal…

bayer

Bayer’in yol haritasını tüketici verileri çiziyor

Bayer Tüketici Sağlığı Dermatolojiden gıda takviyesine, soğuk algınlığından sindirim sağlığına dek bir çok alanda tüketicinin…

Söyleşiler

“Deneyimimizi, değişim ve yenilikten aldığımız güçle geleceğe taşıyoruz”

Danone Türkiye, büyük bir dönüşüm sürecini tamamlamanın ardından, uzun vadeli hedeflerine ulaşmak ve sürdürülebilir büyümeyi…

Twist 3D Avatar

Twist, 3D Avatar Twister’ı tanıttı: “Hey Twister, artık bir dijital avatarın var”

“Sokağın Özgür Ruhu” mottosunu benimseyen Twist, dinamik ve yenilikçi çizgisiyle gençlere ve kendini genç hisseden…