Etiya, markaların tüm dijital kanallarını tek platformdan bir arada yönetme imkanı veren Dijital Etkileşim Yönetimi platformunu duyurdu.
Hem tüketicinin hem de markaların dijital mecralara olan talebi günden güne artan bir trenddi. Salgın ile birlikte değişen günlük yaşantımız her birimizi akıllı cihazlarımıza daha bağlı hale getirdi. Markalar değişen tüketici alışkanlıklarının temposunu yakalama konusunda belli aksiyonlar almış olsa da hayat kolaylaştıran çözüm Etiya’dan geldi; Dijital Etkileşim Yönetimi platformu.
Dijital Etkileşim Yönetim platformu markalara dijital temas noktalarını tek bir kaynaktan yönetme imkanı sunarken topladığı bilgileri yorumlayan yapay zeka teknolojisiyle aralarında müşteri memnuniyeti de bulunan gelecek stratejileri için de içgörü oluşturuyor.
“Rutin işleri makinalar yapsın, insanlar müşteriyle bağ kurarak fark yaratsın.”
Uzmanlık alanı müşteri etkileşimlerinin her adımı olan Etiya’nın Kurucu Ortağı ve CEO’su Aslan Doğan Marketing Türkiye’ye verdiği söyleşisinde dijital dönüşümün dijitalleşmeyle değil, tüm ekosistemin gelişmesiyle olabileceğini dile getirdi. Dijital Etkileşim Yönetim platformunun asıl amacının müşteriyle bağını kaybeden kurumlara bir dijital köprü oluşturup bağları canlandırabilme fırsatı tanımak olduğunu belirten Doğan, tamamı yapay zeka teknolojileriyle işleyecek platformun, rutin işleri gündelik akıştan çıkarmasıyla ekiplere müşteriyle direkt iletişime geçip kurumlarına katma değer yaratma fırsatı tanıyacağını belirtti.
Duygusal dinleme özelliğine de sahip olan Dijital Etkileşim yönetim platformu hakkında ise “müşteri iletişiminin temeli duygu yaratmaktan geçiyor” diyen Doğan Etiya’nın yapay zeka teknolojilerine ürünlerinde yer veren rakiplerinden ayrıldığı noktayı ise, “fark yaratan yapay zeka, Etiya yapay zekayı müşteri operasyonlarında daha etkin hale getiriyor” sözleriyle belirtiyor.