Şehirlerarası otobüslerin koltuk arası ekranları ile outdoor’un hareketli, ölçülebilir yeni yüzü
DigiActive’den bahseder misiniz?
Güçlü işbirliği, güçlü ortaklar, güçlü altyapı ve güçlü ekip ile iş ve reklam dünyasına güven veren bir yapı oluşturduk.
Güçlü işbirliği derken; 3 kurucu üyenin farklı alanlardaki lider ve güçlü yapıları DigiActive’de hayat buldu.
1983 yılında kurulmuş olan Çağdaş Reklamın reklamcılık deneyimleri DigiActive in pazarlama, reklam ve satış anlayışına katkı sağladığını düşünüyorum.
Ulusoy-Varan, Kamil Koç, Pamukkale, Anadolu Turizm markalarının yetkili reklam yayınlama ajansı olmak doğal olarak Yeni Bir Mecra oluşmasına imkan verdi.
Bu güçlü işbirliklerini; güçlü altyapı ve güçlü ekip ile zenginleştirerek, DigiActive’nin güven duyulacak yapısını oluşturmuş olduk.
Müşterilerinize demografik hedefleme yöntemiyle hizmet veriyorsunuz. Bu reklam deneyiminden bahseder misiniz?
Öncelikle alt yapının gücünden bahsetmek gerekir. Stabil çalışan, profesyonel, doğru değerlerde bir yapı.
Türkiye’de ilk ve tek TÜBİTAK destekli RVM(Araçlara uzaktan erişim) ve reklam yönetim yazılımı. Reklam ve multi medyayı kendi içinde kullanabilen muhteşem özellikler.
SİMROLL olarak Türkiye’nin ilk ve tek Avrupa birliği sertifikasyonlarına sahip otobüs donanım sistemi.
Demografik hedefleme; yaş, cinsiyet, ilgi alanı gibi kriterlere göre koltuk bazında gösterim özelliği.
Anket-İstatistik; veri toplama özelliği ile ödüllü anketlerle ürünlerinizi, hizmetlerinizi, projelerinize lansman imkanı.
Ölçülebilir; Güzergah ve plaka bazlı, hatta izlenen saat ve dakikaya varan etkin raporlama. Kısaca hiçbir şüpheye imkan tanımayan şifre ile izleme, excel de rapor.
Reklam Müşterisine Ulaşım: Ayda 2 milyon tekil kişi ve ortalama 20 milyon gösterim kapasitesi…
Yolculuk esnasında ekran kullanım alışkanlıkları nasıl, bu konuda neler söyleyebilirsiniz?
Otobüs firmaları rekabetin getirdiği şartlar dolayısıyla konfor ve ergonomiye özel ilgi gösteriyorlar. Hele isminiz Ulusoy-Varan, Kamil Koç, Pamukkale, Anadolu Turizm ise bu ilgi katlanıyor. Rahat bir koltuğun yanı sıra seyahat esnasında size dostluk sağlayacak olan SİMROLL ekranıdır. Akıllı bir ekran, android yazılım, dokunmatik sistem, Hd ekran… İçinde Filmler, Müzikler, Oyunlar, Ulusal Tv’ler, İnternet ve REKLAM. DigiActive işte tam bu noktada devreye giriyor. Ekranları yeni bir reklam mecrası haline getirerek bir ilke imza atıyor.
Ekranlarınızı nerelerde görebiliriz, kimlerle çalışıyorsunuz?
Türkiye’nin ünlü otobüs firmaları ile Marmara, Ege, Akdeniz, İç Anadolu, Batı Karadeniz bölge seferlerinde ekranlarımızı görmeniz mümkün.
DigiActive olarak müşterilerinize ne tür hizmetler veriyorsunuz?
Ekran reklamlarına alternatif olarak; Bilet arkası ve bilet kabı giydirme, plastik bardaklara reklam, Otobüs içi broşür-katalog dağıtımı, ıslak mendillere firma logoları, şehir içi servislerine dış cephe giydirme, bilet satış noktalarında ekranlarda reklam gösterme ve stand giydirme, dinlenme tesislerinde ürün tanıtımları ve projeler üretebiliyoruz. Kısaca outdooru hareketli hale getirdik dememizde ki nedeni böyle tanımlayabiliriz.
DigiActive olarak hedefiniz nedir?
Kendi konumunda ekran donanımı ve özel yazılımımızla yarattığımız yeni bir mecraya imza atmak bizim için gurur verici.
Hem bir adım önde olmak, yenilikleri sürekli kılmak, bir vizyon olarak tanımlanırsa o vizyonu hayata geçirmek için reklam veren ve medya planlama ajansları ile iş birliği Misyonumuz olacaktır.
Eklemek istedikleriniz?
Otobüs koltuk arkası ekranları yeni nesil mecra olarak tanımlıyoruz. Konumlandığımız nokta bir Outdoor mecrası olarak kabul ediliyor. DigiActive olarak yeni bir solukla bu mecrayı durağan yapıdan, hareketli ve ölçülebilir hale getirdik.
İlaveten İndoor dünyasında yeni çalışmalarımıza başladık. Pek yakında reklam veren ve medya planlama ajanslarıyla iş birliğine hazırlanıyoruz.
advertorial